Real Mother Simulator Icon
Download Real Mother Simulator

Real Mother Simulator

Perform real life tasks of a mom and try to become a perfect mother for your child.
Category Price Seller Device
Games Free Tahir Mahmood iPhone, iPad, iPod

Reviews

Fun game but way to much adsπŸ‘πŸ»πŸ‘ŽπŸ»πŸ˜ΉπŸ˜ΏπŸ˜‘πŸ˜πŸ€©
temilola olusanya

This game is really awesome please download this game immediately but I have one complaint it has way to much ads but I am getting used to it


Nope
Cukoo!TheMagician

I absolute hate it! Too many ads. If I were them, I’d do much less ads


Mommy sim
Charlie fae Owens

I love this game❀️❀️❀️


Bad
swiming pup

This is not very run I would like to play with other people , unhappy tween


kinda good
Ayden Xiong

It’s good but 1 thing when you carry things you kinda go slow and 2 you walk kinda good but it’s bad.


Suggestive ads
Eglsma

The ads are not appropriate for this age of player. My kid likes the game and though I delete the game, he finds the way to reinstall. The way the mom lays in the bed is seriously placed in the wrong game and the developers know what they’re doing. They should be ashamed


Walking
pleasewalkfasterok???

This game is to slow can I wake Walk a little faster???!!!


The graphics and stuff
Titan the dog

Okay it’s bothering me that there’s no other person to help the mom in the house come on where’s the dad! Why do we have seconds to complete each level! Why is the baby standing creepily??? The mom looks so sad and depressed well she has a right to be depressed because her life is sooo bad she does everything I’m supposed to cook when there’s no baby in the crib! Is she ever gonna get a break! The graphics! Too many ads I get you make money off ads but you don’t make money off boredom.


Could be fun with no ads
Debbie Cann

Looks like it could be fun if there weren't so many ads.


I liked the levels in episode 2 but plz make one more like free play!😰
jjjjjhhhhyf

I liked the levels in episode two but plz make it more like free play


Shop at Amazon